10 augusti 2011

Sommar eller höst?

Hur ska man göra för att hinna med allt man vill?? Ännu en gång har det gått alldelses för länge mellan mina inlägg... Har jobbat, jobbat, jobbat! Men nu är jag tillbaka!
Har inte hönt något särskillt på sistonde, när man jobbar mycket så blir det inte tid över till mycket mer! Har dock hunnit med några glassar och ett besök av finaste Frida! Och det är inte så illa det! :) På lördag ska vi ses igen, längtar!
Idag är det ett år sedan pappa gick bort! Ett helt år! Var tusan tog tiden vägen? Ikväll ska familjen till minneslunden och sedan ska vi gå ut och äta, blir en bra minnesdag!
Stockolms-weekend för mig och Martin är bokad! Ska bli så skönt att komma iväg, bara vi två! Och sedan är det ju första gången jag är i Stockholm med, ska bli super spännande!
Känns som höst ute, det bara blåser och regnar om vart annat... Jag vill ha sommar ett tag till, även om höstkläder med murriga färger lockar! Något som lockar extra mycket är de nya lacken ifrån Mavala, de kommer i sköna, dova färger som jag gillar skarpt! Favoriterna är Rose Dust #164, Nauve Cendre #152 och Khaki Vintage #166... Vill ha, vill ha, vill ha... Ska ha!!!
Nu ska jag gå och färga mitt hår, ser inte klok ut just nu med min utväxt!
Ha en fin dag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar