14 juli 2011

To Have Or Not To Have?!?!

Nu är mattan på plats! Blev jättenöjd! Men Martin blev lite besviken på helhetsintrycket... Han önskade sig en lugn, dover nyans på det gröna, men i verkligheten så tyckte han att det blev för mjäkigt! Personligen hade jag kunnat ha lite mer styrka i färgen, men jag är ändå nöjd för rummet fick sig en fräsch lyftning men är ändå lungt och harmoniskt! Bilder kommer upp så snart mattan lagt till sig (om vi bestämmer oss för att behålla den, Martin ville fundera ett par dagar)!
Vi har också fått lite gjort i hallen idag... Vi skruvade upp vår STORA spegel på en annan vägg än där den satt tidigare (den kom inte riktigt till sin rätt där), satte dessutom upp spegelbelysning och så skar jag till den gamla mattan som legat under soffbordet så att vi fick en härlig, rund matta att ha på hallgolvet istället! :) Nu ska bara hatthyllan som matchar skostället upp och så ska jag bygga mig en sådan skobyrå som jag visat er tidigare, ovanför den ska det även komma upp tavellister! Bilder kommer så snart allt är på plats, men det lär nog inte bli förrän om ett par veckor!
Nu ska jag strax mysa ner mig i soffan och titta på "The Killing"!

Ha en fortsatt fin kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar