13 september 2011

I´m here!!!

Nästan en månad sedan jag sist bloggade! I know, sorry! :( Men jag har helt enkelt fullt upp för tillfället, är långa dagar i skolan (är hemifrån mellan 07-18) och en del helger jobbar jag extra på hotellet! Övrig tid (när jag är hemma) så försöker jag hinna umgås med min kära sambo, plugga, träffa vänner och löpträna! Visste att det skulle bli en tuff höst och just nu lockar det inte riktigt att sätta sig vid datorn (sitter där redan så pass mycket när jag pysslar med mina skolprojekt)! Dessutom så har jag ju internet i mobilen så oftast blir det att jag kollar upp saker där och facebookar!
Tillbaka till skolan, som jag skrev så är det långa dagar, allt går i ett hektiskt tempo... Men det är kul, har så roligt och känner att jag hamnat precis rätt! Men, jag är helt inne på att arbeta som koordinator så det får kanske bli en utbildning till i höst?! Just nu spånar jag på en distansutbildning i Stockholm! Får se vad som händer, endast the future will tell!?!
Idag var jag på en praktikintervju på Fredriksdal, men under intervjun kände både jag och tjejen som intervjudade mig att jag hade kommit helt fel! :( Kändes så klart jättetråkigt, det ligger mycket arbete bakom detta! Men jag är så tacksam för hennes ärlighet, för det är trots allt jätteviktigt att jag hamnar på ett ställe där jag faktiskt vill vara, som kan erbjuda det jag vill lära mig inom och som jag kanske kommer att arbeta med i framtiden! Hon var verkligen hjälpsam, hon skulle ta kontakt med en annan kvinna som hon trodde skulle kunna vara precis den jag söker! Nu får jag bara hoppas att det blir napp!!! Men jag tänker ta det säkra före det osäkra, för praktiken börjar väldigt snart så det är lite brådis, jag varlde att kontakta ytterligare ett företag som jag nu också väntar svar ifrån! Håll tummarna för mig, jag vill verkligen detta! :)
Strax dags för middag och sedan blir det Idol och förberedelser inför morgondagens presentation! Är inne på min femte vecka i skolan och har redan hunnit ha ett grupparbete, en personlig presentation och nu i de närmsta dagarna har vi fösta provet! Som sagt, full rulle!! :P

Ha en fin kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar