28 februari 2009

Sitter här vid datorn, lördag, sen förmiddag! Vaknade strax efter nio i morse *wow* Samma sak förra lördagen... Minns inte när det sist hände?! I vanliga fall vaknar jag alltid vid elva, tolv på helgerna!
Har redan ätit frukost, kollat på en film och färgat håret! Känns faktiskt riktigt skönt att vara uppe i tid, hinna med en massa!

Strax ska jag göra ansiktsbehandling, hemma då alltså. Men ändå ljuvligt avkopplande ibland!

Sedan blir det disk, och eventuellt lite städ?! Tänkte egentligen springa ner på stan en runda men jag orkar inte! Fortfarande lite förkyld, och lite ont i halsen... Har dessutom fått VÄRLDENS muskelknuta vid min ena skuldra så jag blir hemma och slöar! Måste snart på massage, innan jag blir knäpp på alla ryggkrämpor!!


Martin syster fyller år idag, fixade present igår så vi slipper stressa iväg och fixa det idag! Skönt!


Martin börjar må bättre efter operationen, men är väldigt svullen! Min sötnöt!


Ha en fin dag!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar