19 januari 2009

Montag!

Ny vecka, nya möjligheter... En skön inställning, som jag ska försöka anama oftare! Trött som bara den idag, jobbigt att behöva vara på jobb då, men vet oxå att eftersom det är ny vecka så kanske nya chanser infinner sig för mig...genom ett telefonsamtal t.ex.
Vet att jag tjatar en massa om det där samtalet, men det är faktiskt väldigt viktigt för mig, något jag behöver...!! En slags bekräftelse!

Väntar ju som sagt på att få ett besked, gällande mig... Ett positivt förhoppningsvis... Troligt annars att jag kommer att bli ledsen och smått deperimerad ett tag... "Men det som inte dödar en blir man strakare av" brukar man säga va?! Hehehe...

Lite barn på jobb idag, bara 10 utav 20. Soft en måndag med mjukstart, har dessutom haft morgonmöte med avdelningen så dagen har knallat på rätt snabbt, har bara drygt 4h kvar tills jag slutar!! Älskar att jobba med barn, och oavsett hur trött jag är eller hur dåligt jag mår så tycker jag att det är kul. Men just nu tror jag att jag är lite hösttrött/deppig så att behöva stiga upp om morgnarna är såååå jobbigt! Tur att man vet att det oftast blir skoj med "kultingarna" iallafall...eller det blir så roligt/jobbigt som man gör det till!!

Dags att slänga sig på soffan ett slag!

Kram

P.S. Mitt hår börjar ÄNTLIGEN att vänja sig vid att bara bli tvättat med 2-3 dagars mellanrum! Visst blir det fortfarande fett, men lååångt ifrån lika mycket som förut. Nu kan jag ha det utsläppt även dag 2 utan att se ut som en dränkt katt! Hahahaha... Hoppas på att det fortsätter i samma takt och på samma vis, för isåfall är det en lätt pers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar